16 April

Hej och Hallå!
bloggsugen :)
Är sjuk, inte så kul! Har varit det nu i en vecka, och jag hostar sönder mina lungor.
Oskar han ligger och sover men ska snart upp till skolan. Tänkte jag skulle åka och handla då, men jag är inte jätte sugen på att gå ut.
Skulle ju jobbat idag, men det går inte. Är alldeles för sjuk, och jag tror inte att folk är så sugna på att äta en sub som jag gjort när dom hör hur jag hostar och snörvlar!
I helgen har jag bara legat i soffan och kollat på tv, Rättare sagt serien the middle, gud så rolig den är. Har avverkat två säsonger och är nu inne på den tredje.
Jaja, jag längtar hem som vanligt. Jag saknar Mamma och Pappa, Ivar, Elin och Lilly.
Maybe I will comeback later today.
Kolla in 9gag.com så länge.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0